Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2010

SNÖÖ på backen : ) Mens Grrr!!! HATAR min PCO!!!! Fredags mys!! Filmtips Vanity Fair Värd att se såg den igår kväll!!

Av Nathalie Andersson - 22 oktober 2010 11:34

  




   Super bra fiilm såg denna igår kväll VÄRD att se : )


 Tjaaaa alla bloggare och läsare : )


Jag har fått smak av böcker.. att läsa.. de är kul och avslappnade värkligen.. :)

Jag gick med en pocket klubb nu.. super kul :) kommer få hem böcker varje månad... hahaha *leer* Vet faktiskt inte om de funkade men få se...


åt en god frukost.. jag tog fralla (Sjärnbröd) såna med valmofrö på och ost och rödlök på mums!!! och kaffe såå klart.. det var super gott.. : )


DET har snöat inatt.. så backen är VIT.. såå fiint tycker jag :) Solen lyser åxå lite såå de är fiint ;)


Idag ska älskling stycka köttet (Älg) sen ska han till sin mamma och lägga ner köttet i frysen vi har dock så liten frys så vi få ha köttet hos dom så länge..


Älgfärs ÄR inte alls gott... bläää tycker de kväljer mej istället... mycket godare med Älggryta de äää sååå gott!! hihihi smaka inte VILT heller... som älgkött kan göra...  


Idag blir det Fredags mys... med sallad kanske få se... Kollade på en bra film igår... Vanity Fair Den var SUPER bra faktiskt.. kollade på hela filmen.. dock blev älskling såå trött så han la sej efter lite början på filmen.. men jag ville se den färdig... så den var super.. det var en av filmerna vi lånade från bibblan.. :)


Idag blir de en annan kommer inte ihåg vad den hette.. :)


Känner mej dock lite yr idag... ska ta min järntablett... Köpte 1,5kg Appelsiner mums!! och äppel gott däää :) nyttigt med frukt.. JAG VILL UT OCH GÅ.. men kan inte just nu :( Eftersom jag fick MENS igår :( SUUUURT!!!! Jag vet nu varfö jag blöder och så.. asso mycket.. det är för min PCO:.. har man de så blöder man lite mer änn VANLIGT.. fick jag reda på.. så de är bara att Acceptera..


Och då kan jag inte gå.. eftersom jag inte har Tamponger hemma eller Bindor.. så älskling skulle köpa de när han skulle hem sen... Så de bli SUPER det..


Annars idag äre bara fiint : )


Byeeeee!!!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Skapa flashcards