Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 17 november 2010

-6kg nuu YES SÅÅ KUUUUUL!!! Kämpa kämpa!! ÄLSKAR MIN ÄLSKLING <3 nu läsa nyttigt och vila!!!

Av Nathalie Andersson - 17 november 2010 13:17

  


  God eftermidda bloggare :)

 

sööt bild jag vet hahah hittade den på Googel.. tyckte den passade in på mitt liv iallafall.. och min älskling <3

 

Han är det bästa som har hänt mej värkligen... Jag finner inga ord hur mycket han betyder för mej.. han respektera mej djupt vad jag TRO på min religion inget mer med de...och det är underbarrt att man kan dela de med den man älskar lixom... :)

 

Idag är vädret kasst värkligen inget kul.. usch! mulet och så... Idag mår jag super fiint är såå lycklig ohc glad... har min älskling <3 sen har jag min älskade mamma och brosa och sen att vi ska FLYTTA till ÅMÅL... där hör jag värkligen hemma känner jag.. :) Nämre att gå till möterna åxå vilket är super nämre till affärerna.. och till Mamsen jippie!!

 

Måndag hämntar älskling nycklarna och hans mamma och pappa ska hjälpa oss att köra ditt kartonger då.. FÖr baby ska bona golverna där.. för dom var rätt sletna såå.. kommer bli snyggt om inte annat såå lättare att stääda iallafall.. :) Vi ska till Ikea och köpa lampor... till tv rummet.. den vi har nu tycker jag inte om för när jag ska läsa blir de ett GUL sken hummf vilket jag inte gillar.. jag vill ha mer vitt sken ser man mer vad man läser åxå :)

 

Och Ikea är göö roligt att kolla i åxå :) hihihi mooohaaaaaa!!!

 

Imorgon pengar ÄNTLIGEN såå sköönt.. hihih!! Ska handla frukter m.m i morgon... och GUUURKA såå klart.. mitt missbruk.. men vadå de är NYTTIGT såå spela roll *ler* VIkten går SUPER:. har gått ner nått hekto till haha jaa men ändå neråt iallfall.. jag ska ta tag i min MOTION och de så fort vi har flyttat.. lite lättare då åxå.. när allt har lagt seeej :) kanske mamma och jag kan motionera tillsammans när inte min ÄLSKLING kan och vill ;)

 

Ställde mej på vågen idag iallfall 6kg har jag gått ner nu SÅÅÅÅ KUUUUL! och då har jag inte motionerat lixom något såå de var göttt och mer SKA De bli.... *ler*

 

Kämpa är de ända som gäller.. :) var på mötet igår känndes såå underbart värkligen.. :) kul kul!! spännande pålysningar!!

 

Nu ska jag läsa lite nyttigt : ) och ta en kaffe mugg!! hihihihi Idag blir det Wok till midda mums!!! och nyttigt

 

Byeeeee!!!

 

  

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards