Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 24 november 2010

Kallt och blåser burrr!!! Krypa ner i soffan med varm filt och gosa SJÄLV!! Älskling är i Göteborg på Sportmässa :( saknar haan!!

Av Nathalie Andersson - 24 november 2010 13:09

     




 God eftermidda bloggare och läsare : )


Dagens bilder är underbara fina :) och låtarna (Från Jehovas vittne såå klart) Dessa låtar är en av dom helt underbara låtar som finns i vår sångbok helt underbara vackra


Denna veckan har vi besök av Kretstillsyningsmannen och hans fru.. :D såå kul vi kallar den för kretis veckan hihihi en äldre broder och hans fru som reser åker runt till olika församlingar (Rikets sal) då.. för Jehovas Vittne :D så de är kul och spännande... Ska på möte på Torsdag och Lördag.. kuuuul!


Flytten går super bra Lördag flyttar vii in alla möbler och sånt då.. sen är de färdigt.. på Onsdag nästa vecka måste vi åka hit och städa man måste ju de... så de bli gjort.. så andra hyresgäster om han har några på G kan flytta in... *ler*


Idag är min älskling i Göteborg på en Sportmässa :) han ville la igentligen inte med men jag sa att de bli säker kul juue.. hihi.. hoppas dom har det kul där. åxå.. och att resan gick bra iallfall... Jag ska packa ner en del MER saker nu i kartonger som vi hämntade igå från den nya lägenheten så jag få ner mer saker... finns allt en del kvar mer små plock... i morgon ska vi dit en sista sväng innan Lördag... Nya lägenheten då.. hehehe... skulle vilja ha med mina blommor åxå.. så de är gjort!!


Kuuuuul... på Fredag ska vi handla och så.. ska ju en sväng till Ikea åxå.. hihi ska köpa en lampa och en skohylla och jag ska passa på och köpa lite ljus.. dom har snygga ljus som lukta sååå super gott *ler*


Jag och älskling är såå nööjda med vår nya Lägenhet.. den är sååå snygg tycker vi.. iallafall.. visst de är trappor.. bor längst upp.. men jag kommer få motion.. har inte vägt mej nu på nån dag.. men jag ska göra de sen tänkte jag... BARA nice att vikten kommer neråt iallafall jippie!!!


Så idag är jag hemma själv... humm vill se på film men de värsta är att alla DVD filmerna packade jag upp i den andra lägenheten så här hemma finns INGET hehehe... aja få la kolla på tvn då så länge... mysa med filt i soffan.. :)


En del är nyfikna på min TRO!! Jag är inte ett Jehovas vittne ännu.. utan jag studerar till att BLI det... Jag måste döpa mej för att kunna bli ett Jehovas vittne.. en del är såå fördomsfulla.. men de handla mer om okunskap och så.. tro mer på rykten änn ta reda på mer FAKTA om oss!! men så ä de!! Jag är stolt över det jag tro på och kommer alltid att vara de.. jag är den jag är!!


byeeee!!!


   

 
 
vickan

vickan

27 november 2010 11:07

Man ska vara stolt över den man är och det man tror på. det är viktigt att få vara den man är oavsett vem man är tycker jag. Jag har många vänner med tro av alla de möjliga slag och respekterar alla er till 100 %. Själv tror jag på mig själv och det duger bra det också ; ). Nu skojade jag till det lite men det jag menar är att jag inte har någon tro på det viset att jag skulle kunna tänka mig att bli medlem i någon församling men det är klart att jag tror på någon slags högre makt. Om det sen är gud, Jesus eller någon annnan det vet inte jag men något tror jag på såklart. Jag tycker dock att kyrkan är en fridfull plats där jag tycker om att vara ibland.

http://annehlie.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards