Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 17 december 2010

Fredags mys med älskling <3 kolla på film i kväll och äter nå gott till!! Nu snarrt stooor handla mää darling!!

Av Nathalie Andersson - 17 december 2010 12:03

  


God förmidda bloggare :)


Jupp tog kort på ett av dom fina ljusen jag köpte för ett bra tag sen på Lidil som dom hade... dom är super stora så dom håller ett tag iallafall..:)


Jag sitter och vänta på att älskling ska komma hem så vi kan åka och handla idag... vi ska stoooor handla så de kommer nog gå åt pengar idag :( aja så ä de väll varje år... vi ska ju köpa sprit till nyår åxå.. de är ju ändå lite specilet... 9år med min älskling jippie :) då vill man faktiskt ha lite :)


Mamma och brosan ska vara här under nyår då.. som vi bruka...


Bubblar i min mage känner att den är lite eller börja bli lite stressad :( usch hatar att handla så här sent på dagen... jag bruka vilja handla typ tidigt på morgonen... well well så ä de... :) Hehe kommer nog gå fint "I HOPE"


Var percis ute med hunden så han fick kissa annars få han vänta så länge innan vi kommer.. han var ju sjuk igår... :( han bajsade ju inne och sen spydde han typ 4ggr men jag tog mod till mej att ta upp allt.. usch kan säga jag var nära att spy själv... men de gick super bra... sen la jag dit rent till han.. och idah har han druckit och ätit mat jag kollade så han gjorde de... annars hade han varit väldigt sjuk....


Tro mer att han fick i sej något kanske.. men jag har SUPER koll på vad han gör lixom äter och så.. det har jag på alla mina djur.. för jag vill inte att dom ska få i sej något dom inte tål så dom bli dö sjuka.. eftersom vi har inte råd om dom skulle bli de... tyvärr... Jag är ett super "Kontrollfreak" haha men jag är den jag är.. så ä de.. That´s it :)


Jag ska köpa min ÄLSKADE guuurka idag åxå... sugen på de sååå.. asso mitt missbruk hahaha *ler*


Idag är det Fredags mys åxå määä min älskling <3 <3 tro vi låna film idag och kolla på och kanske köper något gott till ;)


Byeeeee!!!


  NatiZ86

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards