Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Måndag!! Ny vecka nya tag!! Städa och bytar dukar och har bäddat rent i sängen åxå!! Nu frukost!!

Av Nathalie Andersson - 21 februari 2011 10:28

  


God morgon bloggare och läsare :)


en bild på mig då idag *ler* gillade denna bilden så jag tänkte lägga upp en på mej för en gång skull :) Jag har nog fått ett Virus i halsen den gör ont men det verka vara värst på morgonen och kvällen.. men lixom annars är jag pigg lixom orka ju göra det jag ska verka inte smitta någon heller... så.. usch!


Hoppas detta gå över snart.. lite lixom små jobbigt med halsont OFTA.. annars få jag ringa läkare och dom få ta prover.. det ska jag ju ändå göra en dag.. måste ta prover och se så allt är ok.. bruka man ju göra som sagt sist jag var hos en läkare var 2006 hummf det var ett TAG sen jaa...


Idag har jag änn så länge bäddat rent i sängen BEHÖVDES:. för det jag hade lagt i innan var så äckligt att ligga i lixom som jag vet inte.. men otrevligt.. älskling kunde inte ALLS ligga där nu det sista.. så han har sovit på soffan i 4dagar tro jag.. för han tyckte det stack och det var otrevligt... men nu är det RENT med skönare påslakan :)


Sen efter frukosten ska jag ta och städa och byta dukar.. behövs nu.. skurar åxå... Måndagar är min städ dag och Fredagar... Tycker lixom det räcker...


Vikten JUST NU står lite stilla 9,9 kg har jag gått ner men MER OCH MER Ska det bli... Jag som JAG har sagt innan göra Sit-up på kvällarna och FÖRSÖKA kanske och ut och gå lite på förmiddan... men det är ju så kallt och sen jobbigt med all denna SNÖÖ :( kan ju inte gå motion spåret som är precis nästan här utanför jag få gu lite uppåt för att komma till motions spår.. VADÅ super...


Men jag få vänta att gå tills snön är MER borta för det är många som åker skidor och sen är det isigt och snöigt...:(


Så ser det ut.--- nu ska jag käka frukost och läsa Dagens text och sen läsa lite mer i från Årsboken åxå :)


Jag är Stolt över min tro (Jehovas Vittne) SNART iallafall :)


Byeeee!!


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Skapa flashcards