Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

filmmys med min älskling kolla på film på nån kanal :=) och käka gott!!!

Av Nathalie Andersson - 16 juli 2011 21:01



  god kväll kära läsare och bloggare :)

 

nu när min älskling kommer hem ska vi ha filmmys vi ska kolla på film och käka gott.. vi för en gång skull ska unna oss lite fet mat :D jag ska ta en Kebab tallrik och min goding ska ha en kebab pizza.. vet inte när vi käkade detta.. så idag ska vi ha det och har en redigt gosig kväll han och jag

 

vilket vi inte har så ofta eftersom han jobba sent m.m så nu få det bli detta... till veckan är han ledig dock måndag jippie... snacka om att man ska göra något roligt kanske ? hehe få se vad han säger min baby... saknat han otroligt mycket idag... tänk att man saknar han så mycket när han ändå kommer hem sen hehe det är ganska roligt det ;)

 

möte var det ikväll och det gick bra... och lika spännande som alltid... vännerna är toppen :)

 

kännt mej nere lixom jag vet inte... men jaaa... :/ det kommer gå över... jag typ ringer mamma hela tiden för att jag vill prata med henne.. hon förstå mej mest av alla... :) haha hon tycker nog jag är jobbig som ringer hela tiden... näää då jag vet hon tycker om att jag ringer och prata med henne.. såå lungt!

 

nu skiner solen fint.. hade på mej en av mina nya klänningar idag.. och det var snygg klänning den satt super på mej... och det var storlek 54 så jag har faktiskt gått ner en storlek jippie :) fast man få ju kolla storlekar överallt inte alltid det stämmer lixom.... men men iam happy iallafall!! och lycklig

 

nu ska jag förebreda inför älskling kommer hem

 

har en super lördag alla läsare dä ute!!

 

NatiZ86  

   

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards