Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 22 oktober 2011

Sitter mä färg i håret en helt ny färg i Garnier sortimentet Färg "Röd" fick av min söta mami <3 fika hos henne sen möte ieftermidda!!

Av Nathalie Andersson - 22 oktober 2011 12:33


Heeej och hååå alla mina goa läsare och så klart andra bloggare =)

 

Nu sitter jag med färg i håret.. jag bruka färga mitt hår rödaktig på vintern bara för jag vill inte ha svart jag bli så blek i annsiktet så jag bruka ta rött och jag fick denna färgen av mami <3 <3 Den är helt ny så jag få se hur detta bli.. jag kommer lägga in kort på nya färgen senare idag... Men jag tro det kommer bli snyggt "Hoppas jag"

 

Annars idag har det varit lungt.. fick lite frukost av älskling.. han är såå go.. han hade igår kväll lagt i ett Godishjärta i mitt ciderglas.. vi hade ju så mysigt igår... vi drack cider och käkade god midda.. färsk pasta med typ tomat och ost i och sen kycklingklubbor "Grillade" jammy =) så jaa det var mysigt han  han är bara förrr gooo  min make love you <3

 

Idag är det möte så jag ville sätta i färgen innan kul och komma med något nytt i håret.. hehe :) Vakttornet vad spännande och lixom mycket lärdom.. Så ja det ska bli kul.. och talet handlade om "Hur ser din framtid ut" TRO jag det hette.. är inte säker men....

 

Idag är det 13 plus ute humm konstigt när det var typ -5 för nån dag sen.. aja jag vet att den första SNÖN kommer nog när som skulle jag kunna tro... mysigt när dom första snö flingorna kommer.. hihi men sen kan det kvitta så.. bara det är fast snö lixom.. när det regnar och det smälter och bli haalt neej det vill jag värkigen inte ha.. kan man inte GÅ alls värkligen....

 

Vi ska fiika hos mami och brosan först innan vi ska på mötet då.. älskling är med asså han kör oss.. GODING =) för hon som skulle köra mej idag fick inte igång bilen.. så tur att min älskling var hemma idag då =)

 

Nähe nu ska jag se hur håret blir hihihihi

 

"Man ska alltid blicka uppåt alldrig se ner"

   
 
Ingen bild

Studera

23 oktober 2011 01:02

Hej, jag undrar var jag kan vända mig om jag vill studera bibeln Jehovas vittnen?

Nathalie Andersson

23 oktober 2011 13:35

Hejsan!
Givetvis kan du börja och studerar med ett Jehovas vittne :D du kan gå in på http://www.watchtower.org
Där kan du skriva i om du vill ha ett gratis bibelkurs:) Hoppas du fick hjälp..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Skapa flashcards