Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 17 december 2011

Lördag!! Mår sådär idag!! Måste ta ett nytt blodvärde till veckan! Nu blir det käka clementin!

Av Nathalie Andersson - 17 december 2011 10:59


Tjaaaaaaaaaaaaaaaaa mina goa läsare och andra bloggare =)

 

ännu en ny dag att vakna upp till.... Idag vaknade jag av att Ronny kokade kaffe och var smått stressad... han skulle ut och jaga och ha lilla Zippo med jaga rådjur.. så jag tänkte lika bra att komma upp tidigt för en gång skull.. 8:00 hehe kanske inte är så tidigt för vissa men för mej är de det...

 

Igår hade vi det mysigt vi kollade på film och käkade massor av clementiner hihi älskar ju att käka dom... söta och goa sen kostade dom bara 7:50 kr kg.. då passa man på värkligen... Idag blir det lungt.. för jag känner mej inte redigt 100% tyvärr..

 

på Måndag få jag pengar då ska vi in till Karlstad och handla och mamma och brosan ska med åxå ska bli väldigt kul.. det är vi som bruka stor handla tillsammans... För lika bra att mamma få följa med eftersom hon har ingen egen bil.. så jag och Ronny tycker att hon kan följa med oss då.. =) sen är det gö kul att ha med sej sin mamma åxå =) Vi hade ju funderingar på att hälsa på pappa i Januari.. det är 7år sen jag var nere i småland... värkligen länge sen... Träffade ju pappa på bröllopet men inte sen dess...

 

Så hade varit kul.. men få se om vi har RÅD... men hoppas gör jag iallafall=)  Jag gick en kort runda igår med hunden  och det var härligt faktiskt att komma ut =)

 

aaj min tå fått nageltrång och det är inte nice kan jag säga... men men bruka ju gå över...

 

BLir inte så lång blogg idag för jag orka inte.. men lite blev det.. =)

 

Vaaaar är SNÖÖÖÖÖN ?? fattar inte detta redigt vi är i December och det är mer VÅR änn vinter.. håller ni inte med ? Jag menar för ett tag sen var det många som sa att det blixtrade och åskade.. jag menar DECEMBER... det är ju mer på sommaren det åska m.m helt konstigt men det få man nog vara vana med att det kommer vara så här.. vår jord är ju lixom inte i det bästa =/

 

Käka Clementin nu =)

 

Byeeeeeeeeeeeee!!! NatiZ86! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards