Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 15 januari 2012

Freshly baked bread, yummy! Brother came to visit. He was playing!

Av Nathalie Andersson - 15 januari 2012 12:43


God eftermidda mina läsare och andra bloggare där ute =)

 

idag var jag hur seg som hällst att komma upp jag var värkligen mega trött.. Jag ska ner till veckan och kolla mitt blodvärde tänkte jag.. för läkaren ville jag skulle ta lite blodprover.. han ville se lite på mina vitaminer som finns i blodet... :) Idag är vädret sådär.. ingen sol men ändå ganska ljust ute nu syns att det börja bli ljusare ute nu.. *ler* lite skönare faktiskt... Åhh vad jag längtar tills Torsdag DÅ jag ska få mina kläder och NYA skor av mamma <3 hon är så MEGA SNÄLL.. :)

 

Vi skickade efter till mig lite nya kläder snygga och nya skor.. nu har jag skor värkligen och snygga åxå.. jag kommer ta kort på allt och lägga upp här NÄR dom kommer =) Onsdag få jag pengar då blir det inhandla enbart nyttigheter.. :)

 

Jag köpte Kikärtor igår på burk.. jag älskar ju dom MYCKET men dock inte Ronny men han slipper hehe jag kommer ju så klart köpa sånt som han tycker om åxå.. men våra sundare LIV kommer in nu imorgon ska jag BÖRJA med mina situps IGEN som jag har slarvat med och hantlar och ÄVEN tvinga ut mej på en kort promenad med hunden =) det är ju trevligt.. behöver ju inte GÅ långt ibörjan utan ta det jag känner att jag klara av... för att gå ner i vikt är JOBBIGT men man behöver inte göra vikt nergång till något jobbigt heller.. man måste FÖRSÖKA och sätta upp rimliga MÅL... =)

 

ieftermidda kväll blir det en kort promis med hunden kanske älskling vill ut åxå.. han är så underbar för han ÄLSKAR att gå fort och långt.. men när jag är med gå han det som JAG klara av.. det är värkligen kärlek =) <3 !!

Idag till midda blir det köttfärsgratäng och bugett till.. lagom portion... med Citronvatten till vilket är nyttigt åxå.. *ler*

 

Och SKA vi köpa gott bli det popcorn och små godis ENDAST på LÖRDAGAR... eftersom det är bra att hålla sej till sånt 1ggr iveckan... lite smågodis tycker jag är bättre man lixom orka inte ta så mycket som med chips tycker då jag.. då äter man MER för min del då... men men smågodis och popcorn :)

 

SÅÅÅ NU GÅR JAG MOT ETT SUNDARE LIV... och fortsätta gå ner i vikt.. och mår fint..:)

 

Nu ska jag räkna ihop alla räkningar som vi har denna månanden =( inte kul någon gång men det är ETT måste.. längtar till Juli då vi ska till stockholm och sammankomst... ÄLSKLING ska med åxå.. eftersom han passa på han har alldrig varit i stockholm så då passa vi på med detta.. :) ska bli så kul... efter sammankomsens första dag Fredag så blir det gå på gammla stan m.m SÅÅ LYCKLIG!!!

 

"Always believe in yourself because you know you do it."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Skapa flashcards