Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Tvättar kläder idag =/ annars kolla på tvn försöka bli HELT frisk någon gång.. Lördag längtar!!

Av Nathalie Andersson - 21 mars 2012 10:28


"You are how you are"

 

ännu en ny dag och inte dock så lika fint väder idag det är mulet och jag tro det börja regnar snart faktiskt... så det kommer ju bli en regn dag... :/ idag eftermidda ska jag eller VI tvätta kläder...inte något som jag eller älskling tycker är specilet kul.. well det måste man göra OCH nu värkligen måste vi det.. för kläderna MÅSTE tvättas...

 

det är så gulligt varje gång jag sitter vi datorn så kommer Mysan upp till mig och lägger sig och sover hos mig hehe hon tycker nog det är mysigt att vara med mig... :) kolla på "Rena Rama rolf" det är min favorit serie när den var.. fast jag har bara box 1-2 såå det fattas ju några till vad JAG vet... men jag vet inte hur jag ska hitta dom och köpa för jag VILL ha alla avsnitt för det är kul tycker jag...=)

 

lite Info om mig kanske kan vara lite kul =)

 

Namn: Nathalie Andersson

Ålder: 25år bli 26 9Juni

Hårfärg: ljusbrunt NU är det färgat Svart med lite rött nyans i

Längnd: 1,79 lång

Vikt: Hemligt men gått ner 30kg Fortfarande

Gift: Med Ronny Andersson SEN 20/8 2011

Favoritfärg: Lila,svart,rosa gillar jag!

Favvomat: Sallader,soppor,filé färdig kryddad gillar jag

Favvodricka: Loka (smultron/citron) Ramlösa (Smultron) (Björnbär/hallon NYHET) Cider!

Favoritfilm: Drama,Action,Värklighetsbaserade filmer!

Djur: 3katter... Champis,Ida och Mysan och hunden Zippo <3

Mobil: en vanlig samsung inte mp3 eller något... utan har den som sms och ringer... Har en samsung galaxy till internet m.m

Bor: Åmål

Kommer ifrån: Småland Växjö och Vetlanda!

Syskon: jupp 6st

Religon: Jajjemän (Jehovas Vittne)

 

SÅ lite info om mig kanske inte är någon som vill veta men JAG ville skriva lite om mig typ så vet man LITE mer vem jag är som skriver denna blogg!

 

NU ska jag kolla vidare bli en kort blogg idag men hoppas ni gillade lite info om mig.. så vill ni veta mer så skriv vet jag :)

 

"Take me for how i am... i will never let now brake me down"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Skapa flashcards