Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2016

I am back nya bilder

Av Nathalie Andersson - 26 augusti 2016 11:10

   

Hejsan bloggen =)


nu var det ganska läänge sen jag kom in och la upp lite bilder..varit mycket, har börjat och praktisera, det går skapligt bra..känner väll av det..men kommit långt..åker ju buss själv nu för tiden :) så det är roligt...blivit FASTER<3 Lite nya bilder från i sommar..kommer lägga upp fler...kommer vara eller försöka vara MER aktiv.. för jag älskar ju att fota och lägga upp det jag fotar..


Ny riktig system kommer jag inkskaffa mig snart..men just nu har jag inte råd..men mina bilder bli ju ändå bra ändå..är nööjd ! Min ångest är bättre, men inte borta..man få kämpa sig igenom!


Vikten går neråt IGEN -18 kg änn så länge...och det är super och jag är nöjd för att vara jag ! mer kommer det bli


"Have a Nice Day"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Skapa flashcards