Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 29 maj 2018

Regn, ångest, inre stress🙃

Av Nathalie Andersson - 29 maj 2018 09:13

           


Jag har en inre stress😒 och ångest jag vill klara så mycket jag kör på i 100% sen bara säger min kropp stopp! Och det är otroligt jobbigt det utlöser min inre stress, ångesten är något som kommer med, när jag känner att jag bara vill vara hemma så är det min ångest, men jag bruka bli bättre på 3 dagar☺️ På torsdag tar jag min promenad mot samverket och fredag! Kämpa på för jag är snart lång ledig, vad jag ska njuta då! 


Har världens bästa man, han beställde underkläder väldigt snygga och i min stil😍 han vet han😍 plus lite nya leggings och nya tunikor och sen 2 par skor rooooosa live it ! När jag var yngre fanns ju inga rosa snygga skor till mig med stora fötter 43 det är först nu jag våga säga min sko storlek jag har skäms över mina fötter, då jag tycker 43 är mycket, men idag älskar jag mina fötter, jag har stora fötter so what ! Så äntligen få jag gå i mina rosa skor😍🌸 så min älskling❤️ Är underbar, fantastiska man, jag kan inte få nog av han😋❤️ 


Panikångesten på mig fick jag reda på för 8 år sen utlöste sig i form av att jag inte ringift vet, men min psykolog har sagt att inte alltid man vet varför! Men jag testade medicin vilket jag inte klarDe av mådde ännu sämre plus att till och med min älsklkng kände inte igen mig för jag blev som en zombie! Så jag kör utan, och det är då när ångesten kommer som det är extra jobbigt men jag har lärt mig hur jag ska göra för att kunna bli bra igen, 😊 nu bli det frukost och mys med min Grålina💖💖

 
 
Ingen bild

Anna

18 juni 2018 20:14

Hej fina foto du tar
Har en fråga, på era möten som vittnen, är det bara några som pratar eller är det även tex körsång, o dans för tex barn o ungdomar? Kram anna

Nathalie Andersson

19 juni 2018 07:49

Hejsan Anna!
Tack för du gillar mina bilder😊 på våra mötern sjunger vi alltid i våra sångböcker och vi svara på möterna också, vi har inte någon dans och så på våra mötern men om vi ses tex efter möterna kan vi grilla och umgås och ha det mysigt, vi har en hemsida där du Jan besöka om du vill www.Jw.org eller sök på Jehovas vittne hemsida 😊👍🏼

 
Ingen bild

Anna

20 juni 2018 10:11

Tack min mormor va med där men har dött så kunde frågat henne annars, kom o tänka på att hon gillade mkt musik o se barn gympa o dansa men då va det sistnämnda inget som direkt kom från mötena? Kram anna

 
Ingen bild

Anna

20 juni 2018 10:51

PS men ni tycker väll inte det är fel att tex kika på tex barn o ungdomar dans o gymnastik utanför mötet så att säga? Mvh anna

Nathalie Andersson

4 juli 2018 09:33

Hejsan Anna, Nej självklart få man kolla på Gymnastik och dans ingen fel med det, okey beklaga sorgen, vad kul att du ändå är lite nyfiken, har du haft kontakt med ett Jehovas vittne någon gång själv ? MVH Nathalie

 
Ingen bild

Anna

4 juli 2018 19:31

Min mormor var med där, gick med i vuxen ålder, men pratade ej ofta om det för ingen annan i släkten va med där. O när hon dog plötsligt kunde man ju inte fråga det man va nyfiken på.
Mvh anna

 
Ingen bild

Anna

4 juli 2018 19:32

Hon gillade o sjunga så tänkte om det va nåt från mötena eller bara i hennes intresse o personlighet hehe Mvh anna

Nathalie Andersson

8 juli 2018 13:32

Hejsan Anna, det kommer från våra möten vi sjunger jätte fina sånger från våra sångböcker:) dansar gör vi inte på våra möten men finns nog dom som gör det på fritiden :) har du varit inne på vår hemsida och kollat lite ? det finns massor av olika ämnen och sånt som du kanske undra över, vi har ju ett fint hopp om döden till exempel, www.jw,org MVH Nathalie

 
Ingen bild

Anna

10 juli 2018 02:12

Jättebra o fina sånger hade församlingen ordnat för henne dem berörde mig . På begravningen.kan man hitta era sånger på hemsidan också? Var några år sedan så har glömt bort dem nu... Vilka det var. Mvh anna

Nathalie Andersson

21 juli 2018 11:48

hejsan Anna:) vad roligt och höra att du har kollat på vår hemsida, den ger mycket och kan svara på många frågor som man har, ja men det är väldigt lätt och glömma bort gör även jag, idag ska jag gå på vårt lördags möte, vi har först ett föredrag om olika ämnen som vår talare prata om sen har vi vårt vakttornet som vi gå igenom, då får vi även svara också det är roligt, hoppas du få en fin lördag. och ha du mer frågor så bara fråga på jag svara på det jag kan MVH Nathalie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards