Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2018

Summer feeling,, svettig promenad, lyckligt lottad,

Av Nathalie Andersson - 9 augusti 2018 17:59

       


Hejsan igen ! 

 

Nu var det ett tag sen jag var inne och la upp nya bilder så nu KOMMER det lite nya! Idag jobbar älskling och han har jobbat till sen kväll men idag var jag så rastlös vilket förvånar mig då JAG alldrig bli rastlös lixom.. men idag blev jag det.. så jag tog på mig mina tränings byxor och gick ut på en mysig promenad den var dock svettig men så underbart att få komma ut och röra på sig..

 

Jag bli så fast när jag mår dåligt och kommer in i mina ÅNGEST perioder, då lixom kan jag inte lämna lägenheten utan få för mig att det är skönast att vara hemma istället och inte träffa några människor.. men mamma har hälsat på mig nu 2 dagar i rad vilket jag BEHÖVDE.. äh jag kommer alldtid över mina ångest perioder så det är INGEN fara men det bli så jobbigt ibland.. men idag KÄNDE jag att NE nu måste jag ut och röra på mig..

 

Annasr kommer jag FÅ mer ont i ryggen och mer problem... jag kommer börja med samverket till veckan på Tisdag börja jag igen OCH det ska bli skönt att komma igång.. då BLI det mycket promenader och motion för jag gå ju dit och hem och sen bruka jag röra mig på samverket med så det är bra.. 

 

tänkte försöka gå ner lite i vikt också MEN denna gången tar jag lite i Taget ANNARS bli det inget av det JAG känner mig själv.. och bröja få mer rutin på min mat ÄTA mindre fast oftare 7ggr om dagen plus mellan mål.. vilket  jag har stora problem med.. men ska försöka.. 

 

HAVE A NICE DAY !! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards