Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 27 januari 2019

Januari och snö storm ute. saknar våren

Av Nathalie Andersson - 27 januari 2019 16:52

       

Hejsan igen ;) 


Lite nya bilder, jag har idag städat hemma och fejjat, bäddade rent i sängen också, älskar lukten av nybäddat,bruka städa när han jobbar, vill att det ska lukta och vara fint till han kommer hem så klart han jobbar ju hela dagen varför inte, jag ska tända ljusen laga middag och duka i köket så ja SÖNDAGS mys <3 Jag har bara varit idag och tagit det lungt.. ibland vill man bara vara själv :D Älskar min . man så otroligt mycket.. han har verkligen gjort så mycket för mig i alla dessa åren ställt upp, visat resepkt på mycket.. så jag är hjärligt tacksam över att han är den han är.. och ATT han älskar mig för den jag faktiskt är <3 <3 <3 <3 


Han tycker samma om mig det vet jag för det har han sagt... men sån stor kärlek kan inte redigt få in det i hjärnan att man kan hitta den som är som en annan och tänker på samma mycket... FAST vi har en del olika tänk också annars hade det varit lite väl konstigt kanske hahaha :) 


Så fort isen och snön har försvunnit så ska jag ta TAG i mina promenader IGEN.. jag längtar till jag kan ut och gå och röra på mig.. och då bli min rygg BÄTTRE också.. jag ska gå en promenad på tisdag där jag har min sociala träning... vilket är skönt.. jag har en tedens att stänga inne mig annars och då går jag bakåt och inte framåt, under december månad även novmeber så hade jag SÅNA kraftiga ÅNGEST ATTACKER så det var jobbigt för mig.. jag stängde inne mig och ville inte se folk.. fick tvinga . mig UT ! Hatar när jag kommer in i det... men nu få jag Panikångest 2 ggr i veckan vilket inte ALLS är . mycket som innan.. ibland kan det gå en hel vecka utan något alls.. TUR jag har min äslkling då<3 vänner min TRO ! 


Frampå ska jag UTÖKA mitt foto intersse köpa mig en system och fina objektiv jag vill utvecklas som "fotograf" jag vet ju att jag ta fina bilder.. och jag få beröm väldigt mycket.. och från okända människor med.. så jag vet att ag har det i mig... Och mina kort bli bra nu med men JAG som har en dröm att få ställa ut mina bilder vill utforska :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Skapa flashcards