Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 10 februari 2019

Städ dag, Februari, kärlek, foto

Av Nathalie Andersson - 10 februari 2019 08:28

           


Godmorgon alla som titta in på min blogg (fotoblogg) 

 


Lite nya bilder uppe igen, jag försökte vara ute och fota när det kom ner lite snö häromdagen blötsnö, fick till en bild jag blev sjukt nöjd med.. jag ändrade bakgrunden lite grann så blev den knall röd så häftigt kort tycker jag :) sen har jag fotat lite olika.. 

 

Helgen har varit mysig med min älskling, igår när jag gjorde frukost kom han in i köket med ett så gulligt kort så hade han skrivit ner till ig, det var så gulligt han är alltid gullig mot mig pussar mig alltid varje morgon och sen kortet JA han är en romantiker när han kan ;) min älskling<3 fick även 4 st GODA choklad kakor även det var super gulligt, passade BRA då jag har en SÅN jobbig mens som vanligt.. fast denna gången var den jobbig så knappt iprenen hjälpte :/ och så blöder jag ju så mycket med så man få byta tampong så ofta... men men snart är den SLUT äntligen :) 

 

IDAG står städning på schemat jag passar på menas han är och jobba så är det snyggt och lukat gott till han kommer hem sen i kväll ;) behövs städas när det är sånt blask väder man dra in massa skit :/ 

 

ikväll bli det bara mys som alltid vi har mys varje kväll och det älskar jag.. det har vi alltid haft så länge jag kan minnas... detta året har vi varit gifta i 8 år, varit förlovade i 17 år helt otroligt <3 <3 vad jag ÄLSKAR DEN mannen han gör mitt liv underbart ;) 

 

Varit en jobbig period denna vintern.. jag har mått extra dåligt psykiskt :/ haft mer ångest attacker mer depresstioner... så jag vet inte men det är nog för att man bli äldre, NU börja jag faktiskt komma tillbaka sakta igen... SÅ denna veckan har jag möte på tisdag, för JV och även träff på tisdag med LSS jag ska ju börja daglig verksamhet där vilket jag är taggad för... då jag MÅSTE Ha något på dagarna att göra annars bli jag tokig:) måste ha rutin i vardag sen kommer jag ut och rör på mig också... 

 

SKA försöka fota lite MER nu för det brinner jag för också :) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards