Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 19 februari 2019

Grått och blött, dimma

Av Nathalie Andersson - 19 februari 2019 14:45

           


Igår eftermiddag tog vi med oss gänget och grillade, gillade inte placeringen men det var jätte mysigt och det funkade till slut vi fick en sån underbar grill brasa min älskling kan han <3 <3 JAG som alltid passade på och fota, vilken tjcok dimma det var ute igår så creepi men ändå mysig på samma gång :) så det blev en lyckad eftermiddag igår...


Idag var det grått och blött ute när jag tog min promenad så spö regnade det men men ;) jag hade ett möte med min LSS handläggare och mötet gick bra jag ska börja daglig verksamhet om några veckor ska göra studei besök där först så få vi se vad jag tycker om stället, men jag ser det posetivt.. jag ska ta kort på vad dom gör TYP när dom lagar mat så ska jag fota och redigera och lägga ut på t.e.x instagram.. så det är roligt.. då jag kan mycket om just det :) 


Jag är helt slutt i kroppen och ryggen den fick sig en chock :) är väldigt trött med.. går ju upp 04:50 med maken innan han åker på jobb..har alldrig gjort det innan.. men jag märkte hur mysigt det är.. då spela klockan ingen roll bara att jag sover en stund sen OM JAG kan :D :D Nu ska vi göra middag eller han skulle göra den idag så GULLIG han är.. :) pesto pasta med marinderad vitlök i och marinerad soltorkad tomat i jammy :) <3 <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards