Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 27 mars 2021

Vår, kärlek, ångest, lycklig

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                 



Var ett tag sen jag la upp något🙄


Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och oro som man har i huvudet som vissa dagar är ju rent omöjligt att kunna stänga ute såna oros tankar, man vet inte varför man får dom utan dom finns där, jag hade en väldigt jobbig dag i förrgår där dagen var att gråta, gråta, gråta 😶 mådde jätte dåligt, men jag kan bli extra känslig inför mensen också gråter för allt men med krydda av ångest bli det en perfekt urladdning 😶


Annars flyter allt på som vanligt, fick jätte söta lila tulpaner för några dagar sen, så vackra, han är så gullig och underbar min make💋♥️💋♥️ han gör så my ket för mig igenom att bara finnas där 

Vår kärlek är något extra 💋💋💋

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards