Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 26 april 2010

Mååndag!!! Trött som bara den

Av Nathalie Andersson - 26 april 2010 14:26

  



God eftermiidda... :)

 

*gäääsp* idag är jag rätt trött faktiskt... darling gick in och la sej.. för han var trött.. kanske skulle göra han sällskap för jag är grymnt trött... :( aja få se... skönt att sova i natt åxå... Pratade med mamma innan och hon vill aliva sin katt för han är sjuk.. asso han pissa överrallt för henne..

 

Så jag förstå att hon inte vill ha kvar han... så ä de.. men men få se... hon skulle ringa en Vetrinär i Åmål så vi få se.. hon skulle höra av sej när hon hade ringt han....

 

Idag har jag vattnat blommorna... fundera även på och städa sen när baby har vaknat för det behövs... och byta dukar,.,,, och diska åxå.. sen kanske börja med middan...

 

Alltid något och göra.... Midda idag vet jag inte... gick i går.. sköönt var det.. viktner gång.. änn så länge är de 6kg neråt ;) Jippie mer kommer det att bli... men min MENS var seeeg denna gången haft de i 2veckor i morgon...:(

 

Men eftersom jag lider av PCO så kan man få mens läääängre perioder..tyvärr... men men att mensen kom är ett bra tecken ;)

 

Måste värkligen försöka och börja käka Havregryns gröt till frukost.. för det är super bra och man håller sej mätt längre åxå *ler*

 

Neee kanske lägga sej en stund.. ? få se...

 

Byeeeeee!!!

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards