Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Torsdag! Utbilda sej till pyskolog? hehe

Av Nathalie Andersson - 29 april 2010 10:00

  



God morgon :)


Tänkte i går vill så gäärna utbilda mej till Psykolog.. men eftersom jag gick ut skolan i 9an.. och har gått i särskola så känns det ganska hopplöst.. för jag måste läsa från början och så.. kommer ta tid... men jag få se...


Jag har alltid velat bli något inom vården.. och pyskolog skulle nog passa mej perfekt... :) vad jag tro iallafall... men men jag få se... Jag har ju ett handikapp.. lätt "Förståndshandikapp" men men bara för jag har de behöver de ju inte betyda att jag inte kan utbilda mej...


Idag händer inte mycket.. bli en slapp dag... igår hade vi det mysigt jag och baby<3 vi eldade i kamin.. och käkade Tacos gratäng.. mums kan jag säga.. :) Och kollade på Svärdet i stenen.. tecknade filmen då... jag älskar Disney filmer asso.. ;) Så det var mysigt.. käkade små godis.. humm inte så bra kanske.. när man ska gå ner..:( hehe aja


Huumf jag har slarvat något så otroligt med mina promenader :( Fy på dej Nathalie... men idag ska jag UT UT UT OCH GÅ!! måste ju de... Om  man ska kunna nå sitt mål till Jul... Så jaa ut och gå.. där jag bor nu är de ju så skönt att gå.. på landet... *ler*


Nu ska jag fixa frukost.. idag blir de en Arabisk bröd.. svårt att förklara men dom är som tunbröd fast lite tjockare... och ost och smör på.. :) och så klart mitt missbruk KAFFE IS THE SHIIT!!


See yaaa!!  


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards