Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 17 april 2011

Underbart sol väder idag!! Idag är det Åminnelsen av jesus död! Börja med medicin MÅndag eller TIsdag!! LYCKLIG OCH GLAD!!

Av Nathalie Andersson - 17 april 2011 12:17

    


God eftermidda blir det nu!!

 

Solen lyser så vackert idag rena sommar dagen juue :) underbart! Jag har duschat och sånt.. för idag är det en speciel dag... Det är Åminnelsen av jesus död...Som vi ska ha ikväll... så det är runt om i hela världen.. för "Jehovas Vittne" då.. idag.. samma tid och samma datum det är så häftigt tycker jag... så jag ska fixa till mej i håret m.m :) det är lika spännande varje år... det är många som kommer åxå det förstå jag!

 

 

 

Idag blir det som sagt lungt.. ska laga midda sen det blir hemmagjorda köttbullar med potatis sås och grönsaker så klart :) mums dää!! Känner mej ganska glad och lycklig på något sätt vilket är skönt eftersom jag har varit lite deppig i några dagar... men jag tro som sagt att nerver spela in för medicinen... jag ska börja med min första tablett på Tisdag för jag tro det blir för sent att ta den i morgon.. innan jag kan lösa ut den...

 

Men men jag få se... kanske ta den senare hade ju varit bra... kommer skriva i bloggen hur det komme gå med medicinen hur jag känner och mår... kanske en del läsare som vill följa upp mej med ångesten och min deppighet... well well hehe!!

 

på Torsdag kommer 2goda vänner till oss på midda.. vi ska bjuda på Jordnötsgryta det är super :) och till efterätt KANSKE bananasplitt eller hur det stavas... mums! Ska bli jätte kul eftersom jag är inte den som bjuder hem folk eftersom min "Panikångest" hindra mycket från min fritid.. jag lixom är ju "Folkrädd" eller har mer fobi av folkmassor det är som de ät.. men man kan ju göra något åt de.. bli bättre... men det är en kamp och det är jobbigt på vägen att bli bättre!!

 

Våga gå på Bio med den man älskar t.e.x eller resturang... m.m men som jag är nu kan jag inte detta... :( känner mej ibland hopplös.. för jag vet att min älskling vill göra mer saker med mej.. det förstå jag... vi är ju sambor sååå :) och det vill jag åxå... såå klart.. men det är ju inte lätt när man mår dåligt.. ibland förstå inte folk att man mår kasst,...

 

Ser man inte på folk att dom är "Sjuka" så ä det inget fel på dom...

 

:)Kramixaaaar:)

 
 
Ingen bild

Jonna

17 april 2011 23:10



Hej!:)

Kom in på din blogg när jag googlade åminnelsen. Jag är inget vittne ännu, men målet är att bli döpt till nästa sommar(studerar nu sen 1 år). Vill ju lära mig så mkt jag kan tills dess:)

Kom hem för en liten stund från mötet och jag är verkligen glad att jag gick. Jag har också panikångest och trodde jag inte skulle kunna sitta kvar men det fanns plats i b-salen så det var skönt. Och nu känner jag mig så upplyft och motiverad:)


Ångrar inte att jag gick:)


Kramar,

Jonna.

Nathalie Andersson

18 april 2011 12:30

Hejsan men oj vad kul :) Mitt mål är åxå att bli döpt inom kort :) Tack och lov för B-salen den har hjälp mej många gånger:) hade varit kul och kunnat skriva till dej mer :)

Kramar / Nathalie

 
Ingen bild

Jonna

18 april 2011 13:24

Ja, det vore jättekul att hålla kontakten:)

Min email är: jonnablomstrom@live.se
Har tyvärr inte msn, tog bort när jag blev lite beroende:)


kramar

Jonna.

Nathalie Andersson

20 april 2011 11:12

Okey förstå det! Men tack för din email :D Kram/ Nathalie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards