Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 18 april 2011

Trött idag!! har städat och fejjat sköönt!! Bara tvätten som ska in åxå!! Handla lite idag!!

Av Nathalie Andersson - 18 april 2011 12:30

 


Heeeeeej alla bloggare och läsare till Meeeej ;)

 

Lånad bild idag!! Har städat idag tog tag i detta nu för det såg inte klokt ut... :( Jag har inte orkat det och sen har jag varit lite deppig och konstig ett tag vet inte varför men men så ä de så jag dammsög och skurade.. känndes bra efter åxå :) lukta ju gott m.m åxå.. :)

 

Vaknade seent idag åxå gjort det ett bra tag nu... känns som jag inte får sova tillräckligt lixom.. ändå ställer jag min mobil att den ska ringa.. vid 7:30 eftersom jag vill ha lite rutin på vardan... för det är ju bra med det... men neej då.. :(

 

Vilken underbar Åminelse igår... det var lika spännande som alltid :) Jag satt hela tiden inne i "Stora salen" kännde mej duktig... bara det att jag hade lite svårt att koncentrera mej hehe men men!!

 

Idag ska jag börja med min "Sertralin" spännande och lite rädd sammtidgt åxå.. på hur och vilka biverkningar jag kommer få.. men detta kommer gå fint det tro jag...

 

Idag få jag mina pengar EFTERLÄNGTAT värkligen!! Jag och älskling ska handla lite och jag ska lösa ut min bärbara dator åxå som jag har haft på lagning.. nu är den fixad... det var inte säkert dom kunde fixa till den.. men när dom kollade så var det inte så farligt som dom trodde.. jippie :)

 

har lixom inte kunnat ha den på 1år nu.. så jag har längtat efter den hahaha låna eller har ju älsklings dator... men skönt att ha sin egen lixom... för jag vet att Ronny vill in på datorn lite mer haha förstå han!!

 

han och jag är Internet missbrukare hahahahah :) nää da sköja bara! Visst jag ska ta ner datorn lite asso inte vara inne så ofta... för jag vill inte den ska ta över mitt LIV lixom.. har annat och tänka på...

 

Idag blir det förebreda för mötet i morgon och studiet åxå :) Hoppas att jag kan gå i morgon så jag inte mår dåligt av medicinen... jag kommer skriva hur det gick i morgon med första tabletten :)

 

Nu lite nyttig läsning!! Läsa Bibel läsning och annat :)

 

:)Kramizaaar:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards