Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

Ikväll möte!! Ut och gå med hunden vid 13 tiden MÅSTE ske förändring (= I love makup!!

Av Nathalie Andersson - 24 april 2012 11:37


"I love makup is so fanny waht you can do with you face"


Halloj på er alla glada läsare och välkommen till min blogg där jag skriver om min kamp att gå ner i vikt från och till och sen ÄVEN smink vilket jag älskar dock har jag inte märkes smink m.m utan jag har mitt eget som jag köper billigt... så jag sminkar mig olika och det mesta jag gillar är brunt och lila och svart som jag använder mig av MEST och grönt Lime typ...


Jag ska försöka och lägga upp lite smink bilder om JAG kommer ihåg och lägga upp här så ni kan få se... Jag är kanske inte super duktig men det tycker min mamma att jag är.. så jag få la lita på henne då.. och min älskling tycker jag är duktig... :-)


Idag kom jag upp 8:30 drog mig lite i sängen som jag bruka jag är sån som KAN värkligen inte hoppa ur sängen med en gång man vaknar utan jag måste ligga minst 5min och dra mig och sträcka på mig.. haha vadå seeeg jaa.. även min sötnos tycker jag är ganska morgontrött.. haha! han är för go.. mitt hjärta..Jag vägde mig i morse.. och JAG gillade inte alls vad jag SÅG.. det var värkligen lixom SUUURT! gissa aaaaa gått upp LITE jaa! =/ nu är det andra bullar! Ska ut med hunden sen vid 13 tiden... jag gick i går åxå.. så skönt att komma ut och gå lite.. måste ju ske en ändring JAG vet att jag kan och jag SKA!! tog min nyttiga frukost som jag och baby har börjat med.. grova cornflakes.. fil pumpa kärnor och solrosfrön i detta JAMMY säger jag det godaste jag har ätit det tar jag och en mugg kaffe and i love it!!


idag skiner solen whoooho det var inte dåligt..hoppas att solen kan komma fram LITE mer för det är ju bara kul och lättare att motionera!


Imorgon hoppas jag kunna komma ut i tjänsten med mamma och nån till.. och på Fredag ska jag bjuda hem några vänner på fika förra veckan bjöd jag en vän och mamma och det var SUPER trevligt skrattade och pratade!


"Hun you make me understand that i is good for how i am"

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards