Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 26 april 2012

sådär dag!! Midda hos mamma och fika!! möte ikväll Love it!! tjänst igår solen var framme härligt! idag regn och åter regn!!

Av Nathalie Andersson - 26 april 2012 13:20


"Try to understand me first... Do not think you now me"


Halloj på er mina läsare!! jaha idag är vädret jaaa vad ska man säga tråkig.. det öser ner regn.. jag trodde det skulle vara fint väder när det är i slutet av April men dock hade jag nog fel om detta har jag märkt... Igår hade vi värkligen tur i tjänsten det  var SOL och underbart man njööt värkligen... Ska gå på söndag igen yeeeh (= happy!!


Idag mår jag rätt ok.. inte 100% men det är så med mig att jag kan gå från en dag ATT skratta och mår toppen till en annan dag då jag mår dåligt... så det är lite från dag till dag.. Men jag är glad ändå.. att jag har min älskling min religon och familj <3 som finns där.. tro åxå detta vädret påverka mig mer änn vad jag tro faktiskt.. sov gott inatt.. det var härligt... jag tog en mugg med kamomilté igårkväll med ingerfära i jammy... jag ska kanske ta det ikväll åxå men utan smörgås... vägde mig idag tänkte lika bra...Det går inte så bra... Men jag vet ATT det säger poff så går jag ner fort igen.. jag lixom är svårstartad hahaha!! nää men min kropp är seg innan den fattar att JAHA vi ska nog ner i vikt...


Dagens bild är på sminkingen från igår... lovade ju och det kom idag... tycker det blev snyggt.. bruka mest ha svart smokey eye (= tycker det är snyggt.. jag har LITE mer svart idag.. men jag ska ta kort på det idag med och kanske lägga uppp om vi har internet KVAR tills i morgon... så det återstå och se.. när som iallafall..


Så skriver jag inte på ett tag så vet ni som läser varför jag inte kanske skriver... Men jag funderar på och göra en liten Paus med både facebook och bloggen iallafall facebook... och trappa ner det lite kanske få se men jag vill det!!


Tycker jag sitter så mycket vid datorn.. så jag måste ta det lungt... och tänka på mig lite! haha:) You know what i mean? (=


"I am a good person... if you are (="

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards