Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 29 april 2012

Tjänst idag härligt! "Jehovas Vittne" idag är det soool ute love it!! är mega trött idag men men motion i tjänsten får jag!

Av Nathalie Andersson - 29 april 2012 09:08


" Wonderful morning today sun is ready to come out today"


halloj på er mina läsare och andra som besöker  min blogg! jag ska skriva lite fort innan jag ska iväg till tjänsten.. som jag ska gå idag och mamma och brosan med "För Jehovas Vittne" idag var jag så otroligt seg att komma upp jag var trött som bara den... men jag kom upp till slut :) jag tog ju sömntabletten lite SEENT igår såå jaa sånt är livet!


Idag som sagt är det ju rena sommar morgonen så underbart... jag ska i morgon städa balkongen så man kan sitta där nu... göra rent stolarna och bordet så man kan sola och mysa där ute när det bli kväll prata och ha tända ljus ute där.. jajjemän love it... funderar på och köpa kanske nån blomma och ha där ute iår.. hum jag få se eftersom katterna älskar ju att vara där ute få jag se om JAG kan skaffa blommor.. hade ju varit fint... få se.. älskling jobbar idag det är faktiskt lite tråkigt =/ för det är ju så fint hade velat ut och kanske grillat ute eller fikat med han...


Men det kommer ju fler dagar kanske inte fint väder.. men man få hoppas det iallafall.. :-) jag ska dra ner på Facebook lite nu.. ska inte vara inne lika mycket där.. för jag känner jag är inne så ofta när JAG kan ängna tiden till annat...

nää vad jag är trött.. sitter nästan och sover hahah nee då... men trött är jag men jag bli snart pigg igen NÄR vi ska ut i tjänsten får jag motion åxå idag härligt! har jag varit ute i det fina vädret iallafall!! Love it!!


Vikten går inte så bra just nu jag vet ju varför och så.. MEN jag ska ta tag i det MÅSTE annars går jag ju upp allt det jag har kämpat mej ner... så måste värkligen ta TAG i detta nu!! Motivation VAR ÄR DU KOM TILLBAKA!! du behövs=) '


"I feel so sad when i not lose wight... whay? somtimes i hate my body"

 
 
Ingen bild

Jonny Jenssen

23 juni 2012 23:03

Hei, jeg tror jeg vet hva du sliter med. Sjekk denne bloggen www.livetmedjonnyjehova.blogg.no

Nathalie Andersson

24 juni 2012 12:37

Hej och tack så mycket! Är du med ett Jehovas Vittne ? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards