Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

nya bilder!

Av Nathalie Andersson - 15 augusti 2013 10:19

   


"You Can This,Fight "


Hallojs på er alla som besöker min blogg (= ändrade igår min Header och la till en ny bakgrund.. jag skrev även i bloggen men det ville inte funka jag loggades ut så det funkade inte suurt men men testa nu då och se om det funkar.. lite nya bilder.. blommbilder.. nya och nya men tro inte jag har lagt upp dessa så... och en bild på mig och Mysan morgonmys igår morse... var bara tvungen och ta kort när hon luktade på mitt öga såå söt hon är min DIVA!


Vägde mig i morse 4,8kg neråt helt otroligt jag gå ner några gram varje dag faktiskt.. och för ATT vara jag är det jätte häfigt... Måste ju gå ner minst 40kg innan jag kan skaffa bebis eller innan VI Kan utöka vår familj.. jag är 27år och älskling 37år så JAG känner att jag vill inte vänta så mycket mer nu... Jag har ju PCO vilket betyder att jag har svårt att få igång min Ägglossning som den ska.. men gå jag ner så bli mina Hormoner BRA igen och då kan jag få bebis.. man bli ju sååå bebis sjuk när man ser alla nyfödda.. man längtar faktiskt !   


Så på gång nu.. gick en promenad  med boysen igår.. Zippo hunden och älskling det var skönt och jobbigt det var inte så lång bit men har dålig kondis.. måste börja gå LÄNGRE haha! Men märkte att det gick lättare att gå igår faktiskt.. en skillnad... yeeeeh! Jag äter ju Protein "kött" och grönsaker till... äter ingen Pasta,Ris,Potatis,godis m.m inget sånt.. så det känns ok.. men visst DET är ju klart jobbigt eftersom jag ÄLSKAR Choklad så är det jobbigt men JAG köper riskakor.. haha det är min FIKA nu istället för andra kakor m.m haha och det har faktiskt lönat sig...


Kommer skriva lite hur det går är på bloggen kanske finns andra som vill läsa.. och jag ska även lägga upp helbild på mig som man kan se förändringen (=


Darling skrev till mig att han VILLE grilla idag så det bli MYS 100%!


"Have A Nice Day My Friends"  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards