Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

omgjorda bilder av mig som jag har gjort SJÄLV svartvita med färg klick! och nya bilder !!

Av Nathalie Andersson - 23 juni 2014 17:06

           


Tjenis ;)


Okey det var ett tag SEN jag la upp bilder SORRY men nu kommer det lite nya bilder varje dag som vi tog på vår utflykt tillsammans jag och min älskade MAKE <3 i Fredags gick vi upp till Baljåsen inte lätt att veta vad det är för något men det är GRYMNT brant dit upp och man få värkligen kämpa sig upp för min del då som väger en del så var det jätte jobbigt flåsade som BARA den.. men men !


Älskling var så gullig hela vägen han hjälpte mig med en hjälpande hand när det blev för brant så jag fick ta stöd på hans armar... så det gick bra... men jag VAR dum och inte hade med mig vatten :/ suuurt märktes att kroppen behöver vatten juue... hummmf ! när vi väl kom upp på STORA berget eller utkik platsen så åt jag mängnder av VATTENMELON som vi tur hade med oss.. och fick nya krafter... kommer lägga upp mer bilder i morgon... men vilken dag det var såå mysigt att vara tillsammans med älskling för en gång skull...


Eftersom jag inte FIRA midsommar eller något utan han bruka åka ut till sin mor och far och fira där ute då.. men i år så var vi tillsammans och det var UNDERBART! och för dom som inte vet och kanske kommer in i bloggen så är jag då ett Jehovas Vittne därför fira jag inte... och det ÄR ju något jag har valt ingen som har tvingat mig till detta.... och min make är inte med... men det funkar utmärkt för det... Han fira på sitt håll och jag respekera han MYCKET För det och han mig för det jag tro på... Och det är ju så det SKA vara man ska ha respkt för varandra! <3


Nu ska jag käka en gurka och sätta mig på balkongen en stund !!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards