Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 17 september 2014

höstbilder !! SKA FÅ MEDICIN FÖR VÅR OFRIVILLGA BARNLÖSHET... HAR PCO.. MED MEDICIN ÄNTLIGEN !!

Av Nathalie Andersson - 17 september 2014 18:12

           


Hallojsan ! :)


LITE nya färska bilder som jag lovade.. och denna gången höstlov.. det är värkligen full färg på alla löven och det är så underbart snyggt tycker jag....


Så det känndes härligt att FOTA när det var så vacker dag... då ska det passas på.. :)


Mådde lite dåligt idag.. täppt i näsan och helt slut i kroppen... :/ kanske börja bli sjuk... få la se ! Imorgon lite jobbigt då ska jag trägga Psyk läkare,Psykolog,Af,Fk på ett möte... OCH personligen HATAR jag såna möten för det lixom är då om ATT Jag ska ut i arbete.. eller ja arbetsrpröva så som det så fint heter... JOBBA gratis... så njaa ser inte fram imot mötet NEEJ.. men men bäst att gå dit..


LITE goda nyheter är att det finns Medicin receptfritt på *Pregotime* det är en hjälp för Ofrivillig barnlöshet... och YES att den finns = HOPP så jag är överlycklig.. eftersom jag har PCO.. svårare att få bebis.. så jag SKA få den medicinen och börja med.. SÅ kanske det bli bebis   till nästa år VILKET är en dröm... man lääängtar som sagt värkligen till att få utöka familjen.. man är ju 28år.. maken 38år.. så DET fattas något... så det SER väldigt posetivt ut !!!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards