Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 8 december 2014

Mysan bilder ! 8 December INGEN snööö :/

Av Nathalie Andersson - 8 december 2014 13:53

         


Godeftermidda alla beöskare ! ;)


Sitter och fick ONT i ryggen som bara den ! Som vanligt då... LITE nya bilder... på MYSAN <3 idag.. hon gillar ju att bli fotad.. hunden Zippo njaaa jag bråka inte med han.. men han bli inte bra om han SER att jag ta kort på honom.. han är lite mer rädd för bilxten eller vad det är.. men fota han UTE när han inte VET om det då bli det prefektta kort på honom.. så det få bli en dag när jag TAR kort på honom med ! MEN IDAG Mysan...


Hon satt och spanade in hundar som kom gåendes.. och då blev de så fina kort tycker jag... lite grå vita och fräg.. alldrig fel.. det är SOOOL framme idag med.. så det är TUMMEN upp för det... roligt och upp piggande med!


Väntar på att älskling <3 ska komma hem.. ska tillgaga köttgryta och ris till middag idag det ÄR JU inte helt dumnt kan jag säga... sen ska vi baka Bergott formar och Daimkakor.. kommer FOTA och lägga upp här så ni SER hur dom ser ut ! men jag LOVAR dom är såååå goda.. nästan som godis... *smile* ikväll blir det nog film och mysa i soffan !!


HAR EN UNDERBAR MÅNDAG !!!

 
 
Sara

Sara

8 december 2014 14:08

Vackra bilder :D

http://hajnal.se/

http://hajnal.se

Nathalie Andersson

16 december 2014 10:59

taack!!! kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards