Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 24 mars 2015

Hästilder ocg vårblommor !

Av Nathalie Andersson - 24 mars 2015 10:09

                   


Hallojsan på er !!


VÅRBILDER deluxe ! Dessa kort är från Lördags har jag för mig haha var tvungen och tänka men jooo ;) Vi åkte en sväng och så åkte vi förbi Säffles Ridhus och BAM såå var det en så otroligt VACKER Nordsvensk ute i hagen och 2 andra hästar men denna valack gjorde min dag MED fotografering.... helt otroligt vilken man och pannlugg han hade.. så jag tog ett antal bilder på honom tog på dom andra lite med MEN Han var i fokus om man säger så ;) Älskling kunde inte låta bli utan gick ut från bilen och klappade... humm dom gillade han MER änn mig hahaha ;) <3 sweet !


Sen tog vi kort på lite vår blommor och humla som jag TRO nyss hade vaknat eller något för den var seg och så flög den sakta... klart det blåste ju stoorm ute då så kanske vart det därför... MEN en sån lyckad fotografering.. NÖÖÖJD !!


ÅHHH längtar till Juni då JAG SKA Få min efterlängtade Kamrea Nikon D7100 VILL HA DEN NU !! och inom en kort tid skulle försäkringskassan hjälpa mig med en fotokurs med.. så DET ser bra ut... och så ska jag träna min ÅNGEST lite mer nu.. ska testa och åka buss inne i stan så det ser jag fram imot.. fast jag är lite små rädd med... Jag lider ju av Panikångest... så jag har svårt med mycket folk.. en del kan faktiskt har svårt med mycket folk men MAN kan säga att jag har det då till typ 2000 MER och få mer panik om man säger så... lite svårt att förklara men det går framåt... det är så inte min älskling <3 ska behöva köra mig precis överrallt utan JAG kan ta bussen ner till stan *Åmål* och se mig omkring MIN ÄLSKLING <3 har alltid varit min trygghet SÅ det kommer alltid han att vara... men som sagt jag måste klara mig lite själv med... haha !



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards