Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 8 juli 2018

sommar, mys dagar med min man

Av Nathalie Andersson - 8 juli 2018 13:35

         


Hejsan alla som kollar på min blogg/foto! 


Lite nya bilder från min och älsklings mysiga dagar, tor,fre var det jätte mysigt, dock hade jag en extrem känslodag, vi hade tagit med oss god fika så klart och satte oss på en jätte mysig bänk med filt som vi hade med oss.. men så bara brast det för mig och jag bröjade gråta jätte mycket :( älskling satt där och bara fanns till.. så skönt att han finns där vid min sida även när jag inte mår så bra... 


jag bli sån att när jag håller inne mina känslor för länge så kommer det till slut o brist gränsen och PANG kommer allt på en och samma gång, men sen efter så myste vi och jag gick ut i vattnet och det var så varmt hade tänkt och bada naken men vågade inte det då det fanns hus där omkring lite resepkt har man allt.. och jag badar näck när jag VET att vi är helt själva då, men denna gången blev det bara fötterna.. 


sen på Fredag gick vi ut på en promenad jag och älsklingen <3<3 tog lite kort på oss, när man är ute och gå i naturen märker man verkligen hur allt är vackert skapat in i minsta detalj, igår var jag på mötet det var underbart att se alla vänner<3 


man få sån uppmuntran, jag våde till och med svara :) tog promenad dit och hem så idag VILAr jag bara :) imorgon ska jag ta och städa 1 ggr i veckan städar jag och då bli det bädda rent i sängen med :) 


Märker jag jag mår SÅ mycket bättre när jag är ute och gå ! så imorgon promenad igen :) 


HA EN UNDERBAR DAG ALLA !! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards