Mina fotografier

Direktlänk till inlägg 9 juli 2019

Nytt i hemmet, Dejt med min man, våra blommor

Av Nathalie Andersson - 9 juli 2019 16:47

                 


Men oooj nu var det för länge sen jag la upp något här IGEN :/ måste bli bättre på detta.. för jag älskar ju min blogg och lägga upp bilder m.m ska börja lägga upp lite från hemmet.. då jag älskar inredning gjort länge så varför inte dela med mig LITE av detta... 


Vi har haft det så mysigt jag och min ÄLSKADE man min bästa vän mitt allt, vad jag älskar denna kaaar helt otroligt<3 <3 vi har varit till KD och handlat och ätit god mat BARA varit han och jag... 


Vi bruka göra extra under sommaren extra mys.. haha vi har ju mys varje dag :) det är nyckel till ett lååångt äktenskap och den respekten vi har för vadrandra också det är VIKTIGASTE... vi har varit förlovade i 16 år nu till NYÅR och GIFTA i 8 år nu i Augusti så vi vet vår sak ;) utan kärlek och respekt är det inte lätt och sammanberta heller... Vi kan tjafsa ibland men inte ofta och när det händer är det över på nån min SÅ vi löser alltid det med att prata jag säger vad jag tycker och han så är det bra... men SOM sagt vi gör det alldrig nu för tiden.. utan vi prata med varandra så ofta så vi har lixom inget som behövs redas ut.. HAN vet exakt mig helt utan till, till och med JAG vet inte med mig själv men han mIG så har det alltid varit... SÅ gulligt igentligen... Tänk åren flyter på och man är så lyckligt lottad... SEN att han har den repsekten för min religon också det är inte många som har det... men han har det och har haft det i måååånga år... så det flyter lixom på.. 


där kom respekten in... Sen att vi tykcer samma med nästan allt... FILM val har vi helt olika hahahahaha tro det eller ej... nä men det är så kul ändå att vi är olika på saker med ändå inte... vi kan sitta och kolla på något rätt som de är så gapskarttar vi åt samma sak utan att veta om det.. men vi tänker samma... helt sjukt... ja TRUELOVE <3 


R jag älskar dig så otroligt mycket DU är mitt allt... 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie Andersson - 16 januari 2022 09:29

                           Det var länge sen jag la upp något nu... Tiden går så fort och nu är det nytt år 2022 helt otroligt att säga och tänka, men förra året var så underbart mysigt, i november gick vi på första bion efter 1 år ...

Av Nathalie Andersson - 24 september 2021 08:28

                        Ja nu var det ett bra tag sen igen😟 men glömmer helt enkelt bort min blogg ibland men nu denna kalla höstiga morgon kom jag på det😊    Lite nya bilder hade jag denna gång, och det har blivit h...

Av Nathalie Andersson - 13 augusti 2021 20:12

        Fy vilken hemsk mens jag har, riktigt jobbig, mår psykiskt dåligt, och få gå från toan till soffan, tur mina nya värktabletter hjälper ganska mycket, tur jag köpte extra bindor och tamponger 🙄🩸🩸jobbigt att vara kv...

Av Nathalie Andersson - 6 juni 2021 10:11

                        Hallu!   Oj nu var det nån månad sen jag skrev och la upp🤭  Jag har börjat och gå nu mer och mer även träna på gym ute det är så skönt och röra på sig vilket man behöver 😊☀️ vi ...

Av Nathalie Andersson - 27 mars 2021 10:00

                      Var ett tag sen jag la upp något🙄   Lite nya bilder, jag fortsätter mina promenader så skönt och röra på sig kroppen behöver detta 💪🏾☺️ jag kämpar ju med ständig ångest och ...

Ovido - Quiz & Flashcards